Tento web je velkoobchodní B2B paltformou pro registrované odběratele provozující maloobchodní provozovnu s nabízeným sortimentem.
V případě zájmu o odběr zboží na živnostenský list za účelem jeho dalšího prodeje či jako vybavení gastroprovozu se prosím vpravo nahoře zaregistrujte a vyčkejte, až se Vám ozveme. Po té Vám pošleme oznámení o aktivaci profilu a nastavení velkoobchodních cen.
Provozovatelem je podnikající fyzická osoba
Pavel Ragan
Táboritů 207/42, 779 00 Olomouc-Bělidla
IČO 48386529
Nejste-li obchodník a máte zájem o některý z produktů na webu, rádi Vás odkážeme na některého z našich odběratelů v blízkosti vašeho bydliště - stačí nás kontaktovat e-mailem na adrese info@ragan.cz, kam nám stačí napsat obec, kde byste měli zájem zboží zakoupit.
Správcem údajů registovaných obchodních partnerů je provozovatel.
Platí pro vztah - náš velkoobchod a odběratel/obchodník s IČ.
Objeví-li odběratel po dodání zboží vadu ve zboží, či donese-li zákazník vadné zboží obchodníkovi k reklamaci, prosíme o sdělení této skutečnosti (název zboží, dekorace, počet kusů a popis vady) výhradně těmito dvěma způsoby:
1) E-mailem na adresu sklad@ragan.cz, jak předmět zprávy uvěďte [Reklamace - jméno či název odběratele].
2) Před odeslání nové objednávky přes B2B na tomto webu popište reklamaci v kolonce [Poznámka k objednávce], která je na závěrečné stránce - vlevo dole vedle tlačítka [ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY].
Předem Vám děkujeme, že nám případné reklamace nesdělujete telefonicky! :-)
Na reklamaci dodaného rozbitého zboží (např. uštíplých okrajů hrnků či nápojového skla a jiného lomu) bereme zřetel pouze v případě nahlášení do 14ti dnů od převzetí zboží tohoto zboží a doložením fotografie poškozeného zboží včetně obalu.
Nevztahuje se na vady z výroby - jako prasklina ve střepu pod glazurou či jiné výrobní vady, kde platí standardní reklamační podmínky, kdy většinu takového zboží pokud je skladem v další dodávce ihned měníme za nové, nebo po dohodě s odběratelem dobropisujeme odečtem ve faktuře při dalším nákupu.